ای مردم ایران به هوش باشید

بصورت بسیار آهسته و خزنده واحد پول کشور در حال تغییر است ..... 

 

حتما به خاطر دارید که چند سال پیش رئیس وقت بانک مرکزی ، یک نظرسنجی در مورد نام واحد  پول ملی برگزار کرد. 

در این نظر سنجی مردم با قاطعیت بالا به نام دریک که نام اولین مسکوک زمان هخامنشیان بود رای دادند ولی در روزهای آخر نظرسنجی ناگهان! تومان! به عنوان یک نام برای واحد پول ما مطرح شد و ظاهرا و صد البته تصنعی رای زیادی آورد!!!!!  و البته بنده به جهت مد نظر قرارگرفتن همه جوانب ، نام آریا را برای واحد پول پیشنهاد دادم. 

کاملا واضح و روشن است که اشخاصی بطورکاملا ناشیانه و احمقانه سعی در جا انداختن این نام بی مفهوم و ناآشنا دارند ، لازم است که همه مردم ما از بکار بردن این نام که اصلا معلوم نیست از کی و کجا بزبان این مردم خوابزده و بیحال وارد شده خودداری کنند و اگر چه با زحمت بیشتر ولی با سربلندی از واحد رسمی پول کشور استفاده کنند. 

به تازگی خبری منتشر شده که شرکت ملی نفت به بهانه اینکه دستگاه های پمپ بنزین بیش از سه رقم را نمایش نداده و محاسبه نمی کند بجای ریال از تومان! استفاده خواهد شد!!!  لازم  به توضیح نیست که این بهانه چقدر سبک و ناشیانه تراشیده شده و مسلم است که می توان با حذف سه یا چهار صفر پول کماکان از واحد ریال استفاده کرد و هیچ نیازی به تغییر نام واحد پول نیست. 

بنده از همین جا اعلام می کنم به طور کامل این موضوعات را رصد کرده و به خوبی از پشت پرده این تغییرات آگاهی دارم و اعلام می کنم که به هیچ وجه نه تنها تومان یا تومن یا هر مزخرف دیگری را بدون نظرسنجی از مردم برای نام واحد پول ملی به رسمیت نخواهم شناخت بلکه با آن با تمام قوا مقابله خواهم کرد. 

 

از همین جایگاه به تمام مردم پارسی زبان این کشور هشدار می دهم و از آنها می خواهم که از تسلط یک قومیت خاص بر کشور جلوگیری کنند . اجازه ندهند که اینبار هر چند بصورت آهسته آهسته  و نامحسوس به دوران تاریک و اسفناک قاجار (لعنت الله علیهم) بازگردیم. 

 

برای جلوگیری از تسلط قومیت گرایی هوشیار باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.