ایرانیان به هوش باشید ...

ایرانیان سلام و سلامتی بر شما 

 

شما که چنین دشمن ستیز و یاور ستمدیدگان هستند. 

شما که دارنده دلهای تپنده برای 14 فخر گیتی هستید. 

شما که دارنده ریشه پاک و همیشه یکتاپرست آریایی هستید. 

 

بیاید نگذاریم با نامگذاری رومی(دینار) ، مغولی(تومان) ، عربی(درهم) یا هر واژه بیگانه دیگری بر پول ملی ، مداوم و هر روز با تکرار آن بر طبل بی هویتی ما بکوبند. 

 

نگذاریم 

 

من با نام قدیمی ترین پول مسکوک هخامنشیان (دریک) برای پول ملی مخالف نیستم ولی پیشنهاد می کنم از نام ( آریا ) برای پول ملی استفاده شود.

نظرات 1 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 23 فروردین 1390 ساعت 03:22 ب.ظ http://www.alieimany.blogfa.com

6.049382666389995.02015300829با سلام.مطالب خوب و جالبی دارین.بیشترشو خوندم.خسته نباشید.تبریک میگم.منهم یه ویلاگ درباره مهندسی برق قدرت دارم.تازه راش انداختم بخاطر همین بازدیدش کمه.البته ناگفته نمونه خیلی کامله چون تونستم توی 3 هفته 80 تا پست خوب و کاربردی بزارم.مطالبم به کار همه میاد مخصوصا مهندسین برق.اگه تونستین یه سری به ما بزنید .اگر براتون امکانش هست وبلاگ منو با نام مهندسی برق قدرت لینک کنید تا همه عزیزان جویای علم بتونن از مطالبش استفاده کنن.نام دلخواهتون هم توی نظرات بزارین تا شما رو لینک کنم.البته اگه افتخار بدین.راستی من همیشه بروزم.حداقل یه روز در میون.ممنون

سلام دوست عزیز
از اینکه قابل دونستید بسیار سپاسگزارم.
لینک یک همکار را با کمال افتخار در وبلاگ اضافه خواهم کرد و مطمئنا خودم هم از بازدیدکنندگان سایت شما خواهم بود. ممنونم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.