ریشه برخی از واژه ها و عبارات

بدون تردید برایتان جالب خواهد بود که بدانید :

ادامه مطلب ...

نقش ‌حساس پدر در ‌تربیت‌ فرزندان

گزارشی به بهانه فرا رسیدن روز پدر

ادامه مطلب ...

حذف عمدی نام ” داریوش“‌ از ضریح دانیال نبی (ع)!!!!!

چرا چشم بعضی (شاید بیشتر در داخل) در حال کور شدن از دیدن مظاهر تمدن بی نظیر پارس است؟

این چه دستی است که سال هاست به عمد و با برنامه و بسیار نرم و مخفیانه در حال نابودی پیشینه ماست.

چرا مردم ما به این موضوع حساسیتی نشان نمی دهند.

اگر شما غم نان دارید ، من هم دارم پس چرا من از وقایع این چنینی متاثر می شوم ولی بسیاری از مردم ما دیگر اعتنایی به از میان رفتن تمدن و فرهنگ بی مانند مان ندارند.

ای مردم پارس و پارت و ماد به هوش باشید دشمن در حال موفقیت در گرفتن هر آنچه هستیم است.

برای پیدا کردن دشمن لزوما نباید به بیرون نگاه کرد ، شاید دشمن ما در درون باشد.!!!



ادامه مطلب ...

انصافا بعضی از زنها از بسیاری از مردها ، مردتر هستند.

حنان ترک بازیگر مشهور عرب، نقش های سینمایی مبتذل و تصمیمی دیگر

از خواندن چنین مطلبی بسیار بسیار لذت بردم و برایش آرزوی عمری با عزت کردم و در عین حال حیفم آمد که دیگران و خصوصا زنان خودمان را از وجود چنین زنی با خبر نکنم.

ادامه مطلب ...

و تمدن بی مانند پارس

یکی از افتخارات من به عنوان یک ایرانی ، هم وطن بودن با پنج شخصیت بزرگ است اول کورش هخامنشی (کورش کبیر) ، دوم داریوش هخامنشی و سوم روزبه (سلمان پارسی) ، چهارم پیروز (ابولؤلؤ) و پنجم حکیم ابوالقاسم فردوسی است.


شکوه تمدن پارس

پیشینه مادها

در یکی از وبلاگ ها مطلب جالبی در مورد پیشینه ایران یافتم که مطالعه آن خالی از لطف نیست.


پیشینه حکومت ماد


معانی نام های کشور ها

راست و دروغش با من نیست!

ولی می دانم که اسرائیل لقب حضرت یعقوب بوده و در زبان عبری به معنی بنده خدا است.

ادامه مطلب ...