پررویی تا کجا ؟؟؟؟؟؟؟؟

این نتیجه محبت کردن بدون انتظار و چشمداشت است. نمونه دیگر آن مردم و دولت عراق است. 

بهتر از درس بگیریم تا دیر نشده.

جوان افغان مقیم تهران: درآمدم بد نیست، شکر خدا ماهی 5 میلیون

محمد یک جوان افغان است که تولیدی لباس دارد و ماهی 5 میلیون کنار می گذارد. خانواده او اکثرا در اروپا زندگی می کنند

تهران امروز نوشت یک جوان افغان که در تهران کار می کند می گوید ماهی 4-5 میلیون تومان درآمد دارد. محمد 21 ساله که در ایران به دنیا آمده، می گوید در خیابان افسریه تهران، با برادرش تولیدی لباس دارد و شکر خدا درآمدش بد نیست و ماهی 4-5 میلیون دانسته، کنار می گذارد

این جوان افغان، می گوید شباهت چهره افغانها به کره ای و ژاپنیها، مشکل مهاجرت غیر قانونی به اروپا را برای آنها آسان کرده، چون با جعل گذرنامه این کشورها و دادن 7-8 میلیون پول، از طریق فرودگاه امام تهران، می تواند به هرجایی که خواست، سفر کند

محمد به تهران امروز گفته: "پدرم به همراه دو خواهر و یک برادرم همینگونه به نروژ رفتند. الان هم برای دریافت گذرنامه یکی دیگر از خواهرام به سفارتخانه آمده ام که قصد دارد برای ادامه زندگی به همسرش که در سوئیس ساکن است، بپیوندد." ـ

او همچنین حرف معنی داری به خبرنگار تهران امروز زده: "ایران خوشبختانه آن قدر امکانات دارد که بخشیدن بخشی از آنها به افغانها، خللی در آن وارد نمی کند."

نظرات 2 + ارسال نظر
پروانه پایدار پنج‌شنبه 20 مرداد 1390 ساعت 12:03 ق.ظ http://parvanehpaidar.blogfa.com

سلام آقای داوود. من از وبلاگ گفتار نیک، پندار نیک... هستم.
معلوم است که شما را به یاد می آورم.. مرسی که احترام گذاشتید و جواب پیامم را دادید...
من پروفایلم تصحیح کردم. راستش مال خیلی وقت پیش بود . اگر بخواهم کمی بذله گویی کنم باید بگویم مال دوران جوانی است... خیلی چیزها و نظرها با پیشامدهای گوناگون تغییر کرده و مدتها بود خودم پروفایل خودم را نخوانده بودم... ممنون که با پیامتان سبب شدید که سری به آن بزنم ... هرچند که با تصحیحات من چیزی بهتر نمیشود ، اما من خودم اینگونه راضی ترم...
امیداوارم موفق و موید باشید...طاعات قبول... مارا هم دعاکنید...

پروانه یکشنبه 2 مرداد 1390 ساعت 02:31 ب.ظ http://parvanehpaidar.blogfa.com

داود جان سلام. عبارت گفتار نیک ، پندار نیک، کردار نیک که سر در وبلاگت است، مرا به سمت وب شما کشاند. از مطالبتان تشکر. این سه عبارت همیشه ملکه ذهن بوده است و عنوان وبلاگ خودم هم همین میباشد.
داود جان ممکنه سایت شرکت ما را که در حال ارتقای رتبه گوگلش هستیم، با نام طراحی سایت و با آدرس http://www.noyasystem.com در وبلاگتان لینک کنید؟ در عوض من شما را در وبلاگ شخصی خودم لینک میکنم. اینطوری لینکمان سه طرفه میشود و ارزشش از نظر گوگل بالاتر میرود.
اگر لینکمان کردی دروبلاگم بیا و پیام بذار . اگر هم لینک نکردی باز در وبلاگم بیا چون هم خوشحالم میکنی و هم مایه مباهاتم میشوید.
موفق باشید.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.